mmm

Om vad egentligen. Känner att jag måste skriva något men kan inte komma på vad jag vill skriva bara. Kan berätta för er som inte haft den känslan att det är rätt jobbigt att vilja skriva något men inte få fram VAD jag vill skriva så blir det lätt att det bara blir en massa bla bla bla. Så redan nu vill jag "varna" för en massa strunt.

Ja måndag igen en helg till avklarad inte för att det är något speciellt jobbigt med helgerna men bor man 3 pers på 33 kvm kan det bli rätt påfrestande men samtidigt skulle jag inte välja bort det. Som tur väl e så har den ena kanadicken hittat en tjej som han sover hos ibland så dem senaste nätterna har det bara varit jag och sågverket Mike. Ja han snarkar och låter som ett sågverk så så länge man somnar innan Mike är det lugnt om man inte skulle vakna mitt i natten för då är det näst intill omöjligt att somna om. Fast va har jag att klaga över jag har någonstans att bo jag har vänner och familj så jag är ju förbannat lyckligt lottad. Visst saker hade kunnat vara bättre men det hade kunnat vara mycket värre så varför ska jag gå runt och vara lite "grumpy". Kan det vara det att jag egentligen hade velat vinna 25 000 i månaden i 25 år så man hade kunnat säga upp sig planera en långresa och sen bara packa väskan och sticka. En vagabond fan va mysigt det låter.

Tillbaka till arbetet då...

Mvh Kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0