Fredag

Ja nu är det fredag det ringer dåligt så man står eller sitter här och bara längtar ut. Lunch om 10 minuter så det är ju en liten tröst å sen är det bara 4 timmar kvar.
Jag har några husgäster från Kanada hemma hos mig och vi satt och pratade om lite allt möjligt igår. Det som dem har lagt märke till och blivit förvånade över är sättet dem har blivit bemötta. Fan är det jag som har blundat eller är jag bara naiv. Människors bemötande har varit värre än i Frankrike. Har vi blivit så insnöade och tilltryckte att det är svårt att hälsa eller att bara bemöta människor på ett trevligt sätt? Visst det finns ju undantag som bekräftar regeln och dem har ju fått trevligt bemötande också. Nu är det lunch....

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0