Första blogg...

...men långt ifrån första tankarna som man borde skriva ner. Sitter på jobbet nu och visst jag trivs med mina arbetskamrater och platsen i sig. Sen kommer man väl nästan alltid fråga sig om man kommer sitta kvar här länge eller om man ska söka efter något nytt. Men då kommer automatiskt frågan vad vill jag göra då? Det bästa hade ju varit att vinna på triss eller nåt 25 000 i månaden i 25 år visst hade det varit härligt. Det kanske låter jävligt lökigt men visst hade det varit skönt. Stanna hemma nån månad sen är det bara att packa väskan och sticka ut och resa. Resa jorden runt några gånger leva ur en ryggsäck känna sig rotlös mmmmmm....
Vissa säger "fan du har ju kommit till den åldern där du åtminstone ska börja fundera på att slå dig till ro" Varför ska jag göra det bara för att min bror fick sin son när han var lika gammal som jag är nu? Visst jag är inte främmande för att starta familj men då vill jag först hitta någon nånstans som jag verkligen vill slå mig till ro med och den tiden den glädjen. Nej tillbaka till jobbet.

Det är inte lönt att klaga för det finns alltid någon som har det värre...

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0