inte fan visste jag

att bara för att det är måndag så kan man må så här piss. Eller beror det på något annat fast jag hoppas och tror inte det fast å andra sidan så om det är bara för att det är måndag så va gör jag då på detta jobbet fast så illa trivs jag ju inte. Då är det väl bara det faktum att det är måndag, första dagen på veckan.

Nu har man varit i farten och funderat lite och kanske lite för mycket men jag kom å tänka på en liten historia om björnen som gick i en fälla. Han var ute och gick och var inte tillräckligt försiktig och trampade i en fälla som han visste fanns där eftersom han kände jägaren men han tog sig upp och efter 2-3 veckor när såren hade läkt så var allting frid å fröjd igen. Nu låter det här som världens jävla rappakalja och poängen har jag glömt bort men det handlar väl säkert om att har man åsakat skadan själv så tar det inte så lång tid för att det ska vara läkt igen. Eller något i den stilen.

Nu är snart lunchen slut så tillbaka till arbetet...
Jag var nog rätt trött imorse när jag skrev det första stycket.

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0