Funderingar

Har funderat lite över livet eller inte livet så ni tänker fan va tråkigt det här låter.
Vad är meningen med livet? Jag har inget svar och jag försöker inte lura folk genom att säga "har du bara den rätta frågan svarar jag på vad meningen med livet är" , från God VS. Safran. Men vi är väl här för att föra vidare vår art. Nu tänker jag stort inte så lokalt. För att inte evolutionen ska stanna så måste man ju föröka sig. Men egentligen handlar det om att kopiera sig men om det då är som så att man inte hittat nån kopieringsmaskin som man vill göra permanenta kopior med. Visst man hittar andra maskiner vissa fungerar längre än andra vissa har inga papper i maskinen och har dem det får man använda en skyddsfilm så det inte blir några kopior. Men då ställer man frågan va gör man här om man inte tänker kopiera sig? Har man rätt att ta upp plats i evolutionen? Om det är så att man inte kan hitta nån maskin som man är trivs med som man vet hur den fungerar för alla maskiner är ju olika principen är ju den samma men alla fungerar olika. Men om det är så att man vill nån gång i framtiden kopiera sig men inte just nu ska man bara vänta på något bättre att komma förbi?

Ja nej eller äh jag vet inte. F_n va jag velar. Om du som är så förbannat smart ser detta har jag en fråga. Är man förvirrad när man velar?

/K

Kommentarer
Postat av: jag (som är så förbannat smart)

nej.

2007-07-15 @ 23:24:51
Postat av: jag (som är så förbannat smart)

nej.

2007-07-15 @ 23:24:59
Postat av: jag (som är så förbannat smart)

nej.

2007-07-15 @ 23:25:15
Postat av: Kalle

haha tack är så mycket tryggare nu när du svarat tre gånger...

2007-07-16 @ 08:58:27
Postat av: jag!

haha, datorn klyddar.

2007-07-24 @ 21:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0